Sunday, October 16, 2016

Handel Met Die Prys Aksie

Handel met die prys Aksie Laaste Artikels Hoe om te bereken die korrekte posisie Grootte vir elke Handel Ek het 'n baie vrae te vra oor die posisie groottes en hoe om dit te bereken vir elke handel gekry. So in hierdie artikel sal ek dek hoe om die korrekte posisie grootte te bereken vir elke handel wat jy intik. Aan die regte posisie grootte is baie belangrik en is nie iets wat jy wil [& hellip;] Maandelikse Trading Verslag Desember 2013 Ek weet dat jy al lank wag vir hierdie handel verslag van Desember en ek is jammer dat ek kry dit vir julle almal so laat. Ek is oorval met werk vir die site en die skryf van hierdie verslag is op die lange baan geplaas, ek het uiteindelik het om te skryf nie. [& Hellip;] TWPA 1K Uitdaging: Die reis begin! TWPA 1K Challenge Inleiding Maandelikse Trading Verslag November 2013 GESLOTE Handel: AUD / NZD 1H lomp Pin Bar 11/28/13 8 maniere om ontslae Deur 'n Trading Slump Maandelikse Trading Verslag Oktober 2013 Hoe-op te rig Jou Charts, profiele en Templates in Meta Trader


No comments:

Post a Comment