Friday, October 7, 2016

Online Makelaar Vsa Vergelyking

getuigskrifte Jou webwerf is baie nuttig ! Ek vergelyk sowat 20 planne van 5 maatskappye en beland betaal baie minder vir reisversekering as wat ek verwag het. Koop ' deur jou site was maklik en vinnig ( het my polis per e-pos ) . Dankie vir die hulp ! - Kimberly ( Rochester , NY ) Ek het gevind dat die vergelyking en filters om werklik nuttig wees wanneer jy soek op reis versekeringspolisse op jou werf . Ek het gevind dat die een met die regte hoeveelheid mediese dekking en koop dit aanlyn . Ontvang my bevestiging van dekking vinnig . Dankie ! - Courtney ( Mankato , MK ) In plaas van die koop van die een beleid gedien om my op die webwerf lugredery , ek gebruik jou webwerf te vergelyk en vind die beste een . Jou betaling proses was baie vinnig en maklik . - Sarah ( Keene , NH ) Ek vergelyk sowat 15 beleide van verskillende maatskappye en het gevind dat die een wat die bedrag van die dekking wat ek nodig gehad het . aanlyn aankoop deur jou webwerf maklik . Ek waardeer jou diens en sal weer hier winkel . - Shep ( Salt Lake City , UT )


No comments:

Post a Comment