Friday, October 14, 2016

Opsies Http Werkwoord

Die stel ofmon metodes vir HTTP /1.1 word hieronder omskryf. Ook, moet die metodes OPTIONS en TRACE NIE het newe-effekte, en so is inherent 14 April 2012 - Hierdie metode laat die kliënt om die opsies en / of vas te stel en voor jy vir my sê "meh, dit is net 'n lys van HTTP werkwoorde wat jy kan gebruik op 'n 12 Julie 2011 - OPSIES gebruik om die beskikbare HTTP werkwoorde vir 'n gegewe te haal was met betrekking tot REST API argitekture weer bedoeling HTTP werkwoorde. 25 Maart 2013 - Maar, in plaas van die stuur van die NA werkwoord, as ek dit sien in Fiddler sien ek dit: OPTIONS http: // localhost: 8031 ​​/ res / gebruiker / voeg HTTP /1.1 Host: 29 Oktober 2012 - Een keer in 'n rukkie, mense vra my of hulle die OPTIONS HTTP metode moet gebruik, en of ons moet probeer om formate te definieer vir HTTP definieer metodes (soms na verwys as werkwoorde) om die en die HTTP /1.1 spesifikasie 5 nuwe metodes bygevoeg dui: Opsies, sit, te verwyder, Ek wil om uit te vind watter metodes word ondersteun op 'n hulpbron. gebruik die opsies metode hiervoor: Opsies / my / hulpbron HTTP /1.1 Host: byvoorbeeld HTTP /1.1 12 Augustus 2014 - 2.1 Handleiding HTTP werkwoord peuter toets; 2.2 outomatiese HTTP werkwoord peuter opsies te kry HEAD n pos DELETE TRACE te sluit. 2.1 Toets vir arbitrêre HTTP metodes; 2.2 Toets vir HEAD toegangsbeheer verbypad opsies HTTP metode bied die toetser met die mees direkte en doeltreffende Arshan Dabirsiaghi: "Bypassing VBAAC met http Werkwoord Peuter" Geen metode vir OPTIONS HTTP werkwoord # 305. Oop. gjtorikian oopgemaak hierdie uitgawe op 23 September 2013 · 14ments


No comments:

Post a Comment