Thursday, October 13, 2016

Pm Beklemtoon Ontwikkelingstrategie Vir 2011-2020

PM beklemtoon ontwikkelingstrategie vir 2011-2020 Maandag 3 Januarie, 2011 - 18:01:00 Print Eerste Minister Nguyen Tan Dung het 'n artikel oor die groot inhoud van die konsep-ontwikkelingstrategie vir die tydperk 2011-2020 en belangrike take van die land se in 2011 sosio-ekonomiese geskryf. I. Nasionale situasie en internasionale omstandighede 1. In die voortsetting van die Party se opknapping riglyne volg, ons het, gedurende die tydperk 2001-2010, het nuwe dryfkrag vir die nasionale ontwikkeling. Deur die uitbreiding van die demokrasie in die ekonomie deur middel van wat bepaal en die uitvaardiging van die Enterprise wet, die bevordering van die ontwikkeling van privaat-geleide ekonomie, versterking in staatsbesit onderneming ekwitisering en buitelandse belegging aantrekkingskrag, die implementering van administratiewe hervormings met die fokus op administratiewe prosedures, deelnemende diep en breed in plaaslike en internasionale integrasie proses, en by die Wêreldhandelsorganisasie, het ons in staat was om innerlike krag en potensiaal van ons land se tik, maak gebruik van eksterne hulpbronne en kombineer nasionale sterkte met die krag van ons tyd is. Gedurende 'n dekade van die implementering van die 2001-2010 strategie onder effekte van die plaaslike krisis en negatiewe impak van die globale krisis, het ons land 'n groot verskeidenheid van probleme, uitdagings, sowel as komplekse ontwikkelings verweerde in die globale ekonomie te teken enorme en baie belangrike prestasies. Die konsep 2011-2020 sosio-ekonomiese ontwikkelingstrategie gee 'n oorsig van die belangrikste resultate wat ons opgedoen het, asook probleme en probleme en trek lesse uit die werklikheid. 2. Ons betree 'n nuwe strategiese fase in die konteks van 'n vinnige veranderinge en onverwagte skommelinge wat in die woord. Die volgende is die prominente tendense. (1) Die spring ontwikkeling van wetenskap en tegnologie; die vorming van die kennisgebaseerde ekonomie, die gebruik van energie-besparing en omgewingsvriendelike tegnologieë; die ontwikkeling van 'n groen-ekonomie. Dit sal gesien word as die vernaamste dryfkrag om die globale ekonomiese en markstrukture verander en die bevordering van ekonomiese hervormings en herstrukturering in elke land sowel as ekonomiese struktuur verskuiwing tussen lande. Elke land sal die proses natuurlik of in 'n pro-aktiewe wyse na gelang van sy eie interne kapasiteit en beleide te aanvaar. (2) dieper en breër globalisering en ekonomiese konneksie, dus stoot die internasionalisering van die produksie en arbeid opdrag en die vorming van 'n globale produksie netwerk en 'n globale waardeketting. In daardie konteks, sal die kompetisie toenemend heftiger wees. Gevolglik, die ontwikkeling van 'n onafhanklike, selfstandige, en hoogs-mededingende ekonomie sal grootste ekonomiese uitdaging van ons land se in die volgende dekade. (3) Die groeiende rol van nuut-ontluikende ekonomieë, veral die sterk ontwikkeling van Indië en China. sal die balans van ekonomiese en politieke mag in die wêreld te verander. Hou 'n belangrike geostrategische posisie, het die Vereniging van Suidoos-Asiatiese Nasies (ASEAN) is die maak van dieper en breër integrasie, dus ontwikkeling elke lidland se fasilitering en bevestig sy belangrike rol in die plaaslike argitektuur wat besig is om uit. Daar is egter risiko's versteek in hierdie streek wat stabiliteit en ontwikkeling in ons land sowel as ander lande kan beïnvloed in die streek. Na krisis, het herstel van die globale ekonomie was stadig en vol teenstrydighede voorkom; die openbare skuld krisis is nog versprei en dreigemente van 'n monetêre oorlogvoering nog uitgeskakel. In daardie omstandighede, sal beleid aanpassing gemaak deur lande, veral kragtige lande, riskante vlak en onsekerheid versterk. In parallel met dié, omgewingsagteruitgang en klimaatsverandering, veral die styging van seevlakke, waaraan ons land is onder 'n paar wat die hardste geraak gaan word, kan 'n groot veranderlike in die ontwikkeling loop ons land se. Met so 'n ruim uitdagings en geleenthede, het nooit die internasionale omstandighede so 'n groot invloed op die ontwikkeling van ons land se uitgeoefen. Die vraag is wat ons moet doen en watter posisie wat ons in hierdie moeilike beweging sal staan. Die konsep strategie het die standpunte gedefinieer om te dien as die basis vir die bepaling van doelwitte en waarin ontwikkeling oriëntasies vir die tydperk 2011-2020 wat die nasionale omstandighede en internasionale konteks te pas en hulle eenheid met 'n lang termyn doelwitte soos uiteengesit in die konsep-platform te verseker. II. Nuwe vooruitgang in die ontwikkeling denke 1. standpunte oor ontwikkeling Die standpunt oor volhoubare ontwikkeling as in hierdie konsepbeleid strategie na te streef 'n nuwe interne persepsie wat die noue verband tussen 'n vinnige ontwikkeling en volhoubare ontwikkeling weerspieël en is van mening volhoubare ontwikkeling 'n vereiste dat hardloop-deur die strategie. Die siening het ten doel om die verhouding tussen ekonomiese ontwikkeling en sosio-kulturele ontwikkeling te hanteer op die regte manier om sosiale vooruitgang en regverdigheid te bereik en die omgewing te beskerm. Dit beklemtoon die beveiliging van 'n vinnige groeitempo, vernou die ontwikkeling gaping met ander lande, en op dieselfde tyd die uitskakeling van die manier van dink wat fokus op groeikoers eerder as groei gehalte. In die opknapping loop oor die afgelope 25 jaar, ons party begin met ekonomiese hervorming, wat dit die sleutel in die bevryding van alle beskikbare hulpbronne in ons land. Hierdie stap is nodig en korrek is. Maar wanneer die ekonomiese hernuwing aangeteken groot prestasies en ekonomiese betrekkinge gemaak basiese veranderinge, is dit noodsaaklik om ekonomiese en politieke hernuwings gelyktydig uit te voer 'n omvattende vernuwing te bevorder. Dit weerspieël akkurate bewustheid ons party se skuiwe geneem moet word en die dialektiek van die ontwikkeling van die hernuwing proses. Die konsep strategie beklemtoon dat "vernuwing geneem moet word in 'n gelyktydige en behoorlike wyse in beide ekonomiese en politieke terreine vir die doel van die bou van 'n Sosialistiese Republiek van Vietnam tot 'n sterk, demokratiese, regverdige en beskaafde land met 'n ryk mense. Die implementering van hierdie doel moet gesien word as die hoogste standaard om die doeltreffendheid van die vernuwing en ontwikkeling proses te evalueer ". Die fokus van politieke vernuwing is om die inhoud en asem 'n nuwe lewe in leidende metodes die Party se volmaakte, kombineer krag en verantwoordelikhede Party komitees 'in die uitvoering van hul leidende rol, verbreed die demokrasie in die Party en die hele gemeenskap met die doel om te bring in volle speel aktiewe rol die staat agentskappe, die mense se groot kreatiewe vermoë en die krag van die nasionale groot eenheid blok in die nasionale konstruksie en verdediging. Ons leef in die era van globalisering waartydens ekonomiese kompetisie plaasvind fel. Elke land probeer om maniere om die beste gebruik van sy beskikbare vergelykende voordele te maak en draai dit in mededingende voordele en terselfdertyd die skep van nuwe mededingende kinders soek. Alhoewel dit baie belangrik beskikbaar vergelykende voordele, natuurlike hulpbronne en geo-ekonomiese plek is egter nie die mees deurslaggewende faktore. Werklikheid het bewys dat die menslike hulpbronne is 'n interne dinamiese faktor wat mededingende voordeel 'n nasie se langtermyn-besluit. Dit is veral reg op 'n tyd wanneer die wetenskap en tegnologie - mens se intellektuele produk spring ontwikkelings gemaak soos gesien in ons era. Daarbenewens is die ekonomiese ontwikkelingsdoelwitte uiteindelik vir die volk: So 'n persoon kan volledig ontwikkel, lei 'n lewe wat wesenlik en geestelik ryk, het intellektuele vermoë en in staat is om sy / haar kreatiewe vermoë te benut, terwyl bewus van die onvermydelike sodat hy / sy in staat is om homself / haarself asook die samelewing te bemeester en te bereik vryheid. Die konsep strategie beklemtoon die oogpunt van "die maksimering van die menslike faktor, met inagneming van die mense die onderwerp, die sleutel hulpbron en die teiken van ontwikkeling". Dit beklemtoon ook die noodsaaklikheid om kapasiteit te verbeter en te skep meganismes om die mense in staat stel om hul regte te bemeester ten volle uit te oefen, veral om direkte demokrasie, in volle speel te bring alle vorme van kreatiwiteit en verseker 'n hoë konsensus in die samelewing, dus die skep van 'n ry krag vir die ontwikkeling van die land. Die siening van "sterk ontwikkeling produksie kragte saamgesnoer met al hoe meer 'n hoë wetenskaplike en tegnologiese vlakke, terwyl op dieselfde tyd verbeter produksie verhoudings in die sosialistiese-georiënteerde mark ekonomie" lê klem op 'n nuwe, belangrike vereiste van die produksie magte en produksie verhoudings. Produksie magte moet staatmaak op al hoe meer 'n hoë wetenskaplike en tegnologiese vlak, wat die tendens dat die wetenskap en tegnologie het 'n direkte produksie krag terwyl produksie verhoudings in die sosialistiese-georiënteerde mark ekonomie moet verseker dat "alle ekonomiese sektore en alle vorme van ondernemings te ontwikkel weerspieël in 'n vinnige en harmonieuse wyse. Die ekonomiese sektor se staat potensiaal, krag en doeltreffendheid is versterk. Die ekonomie staat hou die leidende rol en dien as 'n belangrike materiaal krag om te help om die staat te reguleer en te oriënteer die nasionale ekonomie, sodoende by te dra tot die stabilisering van die makro-ekonomie. Die kollektiewe ekonomie ontwikkel in diverse vorms met koöperatiewe speel die kern. " Die ekonomie staat nie net bestaan ​​in staatsbesit ondernemings, maar ook ander bronne wat besit word deur die staat, insluitende die staat se begroting, grond, natuurlike hulpbronne en nasionale reserwe. Deur ontwikkelingsbeleid en doeltreffende regulering en die toekenning van meganismes, sal hierdie hulpbronne faktore om te aktiveer en rig die implementering van die struktuur beleid en sosio-ekonomiese ontwikkeling in die algemeen. Dus, het die ekonomie se staat leidende rol nie behels hulpbronne net materiaal, maar ook in beleid impak en die staat se vermoë om hierdie hulpbronne doeltreffend te gebruik. Hierdie rol is nie net betrek ekonomiese ontwikkeling nie, maar ook sosio-ekonomiese ontwikkeling in die algemeen. Dit vereis dat ons weer bestudeer en weer definieer die bedryf en bestuur meganismes van die staat ondernemings. Afgesien van die definisie van die ekonomie se staat leidende rol, die konsep strategie beklemtoon die behoefte "om 'n gelyke omgewing te skep vir die kompetisie onder alle ekonomiese sektore, moedig die ontwikkeling van 'n multi-eienaarskap vorme van produksie en besigheid hoofsaaklik gesamentlike voorraad maatskappye om hierdie ekonomiese vorm te maak gewild in die nasionale ekonomie, dus die bespoediging van sosialisering van die produksie, besigheid en eienaarskap. Meganismes en beleide moet vervolmaak vir die sterk ontwikkeling van die private ekonomie, draai dit in een van die dryfkragte agter die nasionale ekonomie. " Begin met ekonomiese integrasie, is lande uit te brei hul integrasie natuurlik om ander velde as deel van 'n objektiewe proses. Ten einde aktief en proaktief in ons internasionale integrasie te wees en die verbetering van die doeltreffendheid van die proses, moet ons "bou 'n toenemend onafhanklik en selfstandig ekonomie in die konteks van wyer en dieper internasionale integrasie". Dit is baie nodig om stres in die huidige omstandighede. Eers wanneer ekonomiese potensiaal en besigheid magte die land se sterk, dan is die nasionale ekonomie is sterk en die land se posisie in integrasie verhoog. Hoe meer effektief ons integrasie is, hoe meer gunstige toestande kan ons geniet 'n onafhanklike en selfstandige ekonomie te bou. 2. Doelwitte Die strategie en deurbraak punte Die konsep strategie uiteensetting van die algemene doelwitte van "die strewe om ons land basies omskep in 'n moderne geïndustrialiseerde land in 2020; met 'n stabiele, demokratiese, reëls beheer, en konsensuele politiek-gemeenskap; die mense se geestelike en materiële lewe is merkwaardig verbeter; onafhanklikheid, soewereiniteit, eenheid en territoriale integriteit gehandhaaf word; posisie Viëtnam in die internasionale arena voort te verhoog; en 'n ferm uitgangspunt sal geskep word vir die land om in die volgende fase verder te ontwikkel. " Neem ekonomiese ontwikkeling as die kern, die algemene doelwitte en spesifieke doelwitte in die konsep-strategie genoem maak die eenheid van ekonomie, sosiale sake, politiek, verdediging en sekuriteit. Hulle kombineer mid-term take met vereistes langtermyn-ontwikkeling aan die "Party se tweede platform" met die doel om die implementering van take wat in die eerste fase van die implementering van die platform geword. Om hierdie algemene doelstellings en spesifieke doelwitte te bereik, moet ons gelyktydig verskeie oplossings uit te voer en maak deurbrake in gebiede met 'n verstopte punte wat verhinder ontwikkeling. Sodra hierdie gebiede is skoongemaak, sal perseel geskep vir ons om alle potensiële bevry en doeltreffend te ontgin alle hulpbronne vir ontwikkeling. Die konsep strategie beplan om drie deurbrake maak soos volg: Eerstens, om die sosialistiese-georiënteerde mark ekonomie instelling te verbeter, met die fokus op die vorming van 'n omgewing van gelyke mededinging en administratiewe hervorming. Die goeie punt van die mark ekonomie het die rasionele verspreiding van hulpbronne in ooreenstemming met seine die mark se sodoende algemene doeltreffendheid van die ekonomie te verhoog. Die ekonomie mark kan slegs volmaak wanneer al die faktore en alle vorme van markte sinkronies gevorm in 'n omgewing van gelyke mededinging. Kompetisie is 'n inherente karakter van die mark ekonomie. Deur die kompetisie, is besighede gedwing om maniere te kap produksiekoste en produktiwiteit te verhoog soek - wat in die finale analise is die beslissende faktor vir die triomf van 'n modus van die produksie, 'n sosiale regime. Die mark ekonomie is altyd gelei deur administratiewe instellings en prosedures. Dus, ten einde die sosialistiese-georiënteerde mark ekonomie instelling te verbeter, is dit nodig om die administratiewe hervorming te versnel, die skep van gunstige toestande vir mense en besighede. Aan die ander kant, die mark ekonomie wat ons bou 'n sosialistiese-georiënteerde mark ekonomie, waarin ekonomiese ontwikkeling moet in harmonie met sosio-kulturele ontwikkeling en die implementering van sosiale vorder en geregtigheid in elke stap en elke ontwikkelingsbeleid. Daarom moet die staat behoorlike beleide het en effektief te gebruik regulasie gereedskap om te gaan met probleme wat veroorsaak word deur die mark-ekonomie. In die tweede plek, om vinnig te ontwikkel menslike hulpbronne, veral die hoë-gehalte een, met die fokus op die hervorming van basies en omvattend die nasionale onderwysstelsel; en kombineer nou die ontwikkeling van menslike hulpbronne by die toepassing van wetenskaplike en tegnologiese vooruitgang. Die mens is die onderwerp wat alle materiële en geestelike produkte. Mense skep instellings, ontwikkel en toe te pas wetenskappe en tegnologie, en is die belangrikste produktiewe krag. Dus, om basies en omvattend hernieu die nasionale onderwysstelsel ten einde die menslike hulpbron te ontwikkel, veral hoë-gehalte een, moet gesien word as 'n strategiese deurbraak. Dit is beide 'n dringende vraag en 'n langtermyn-taak. Die behoefte om te werk nou saam die ontwikkeling van die menslike hulpbron met die ontwikkeling en toepassing van wetenskap en tegnologie is 'n nuwe inhoud, wat die doel van die ontwikkeling van menslike hulpbronne. Slegs die menslike hulpbron wat in staat is om te ontwikkel en wetenskaplike en tegnologiese vooruitgang van toepassing in die produksie en bestuur werk kan 'n hoë produktiwiteit vir 'n vinnige en volhoubare ontwikkeling te bekom. Derdens, om 'n omvattende infrastruktuur stelsel en 'n aantal moderne projekte, konsentreer op grootskaalse stedelike infrastruktuur en vervoer stelsels te bou. Infrastruktuur is 'n "skakel" vir produktiewe faktore te skuif en 'n voorwaarde vir die sosio-kulturele ontwikkeling in die streke van die land. Die swakheid van die infrastruktuur stelsel is nou 'n groot struikelblok vir sosio-ekonomiese ontwikkeling, die verhoging van die koste, die vermindering van mededingendheid, die voorkoming van konvergensie en verspreiding van effekte van innerlike faktore, asook die gebruik van geo-ekonomiese plek ons ​​land se belang in die globale kettings van aanbod, en dreig om die uitbreiding van die gaping in lewensomstandighede tussen streke in die land. In die volgende tien jaar, moet ons alle hulpbronne te mobiliseer om hierdie deurbraak te maak. 3. aanwysings vir ontwikkeling Op grond van die bogenoemde standpunte en oorhoofse doelwitte, die konsep strategie kaarte uit 12 rigtings vir ontwikkeling, die vorming van 'n sinkrone stelsel van groot oplossings op alle terreine van die ekonomie, die samelewing, omgewing, nasionale verdediging, sekuriteit en eksterne verhoudings as 'n volmaakte geheel van volhoubare ontwikkeling; verseker die kombinasie van twee strategiese take van die bou van sosialisme en die verdediging van die sosialistiese republiek. Die volgende is die 'n paar nuwe inhoud: Dit kan gesê word dat die herstrukturering van die ekonomie, die verskuiwing van die ontwikkelingsmodel, die ontwikkeling van sosiale velde in harmonie met die ontwikkeling van die ekonomie en beskerming van die omgewing is die belangrikste idees asook die nuwe punte in die ontwikkeling denke. Die herstrukturering van die ekonomie is nie 'n probleem net in die konteks van krisis in ag geneem word. Hierdie proses gebeur aan die gang of met rasse skrede in korrespondensie met die ontwikkeling van wetenskap, tegnologie en die verskuiwing van mededingende voordele tussen lande. Die inhoud en tempo van herstrukturering hang af van die spesifieke omstandighede in elke land. Ons vir jou, die herstrukturering van die ekonomie moet sinkronies in die velde soos volg gedoen: (1) Om industrialisering en modernisering proses te versnel, stoot die ekonomiese herstrukturering, verhoog vinnig die proporsie van die industrie en dienste in die BBP. In die ander kant, is dit nodig om belang heg aan die strategiese rol van landbou langtermyn in die stabilisering van die samelewing, verseker voedselsekuriteit en die verbetering van die boere se lewensomstandighede. (2) Om te herstruktureer produksie en dienste sektore, met die fokus op die ontwikkeling van ondersteunende bedrywe en hi-gehalte dienste van groot toegevoegde waarde ten einde mededingende produkte in staat om van die aansluiting by die globale produksie netwerk en waardekettings te produseer. Terselfdertyd moet ons 'n kommoditeit landbou te bou met behulp van 'n hoë-tegnologie ten einde bygevoeg op 'n grondeenheid oppervlakte waarde te verhoog; nou kombineer wetenskaplike-tegnologiese aansoek met produksie, produksie en verwerking met die verspreiding binne 'n waardeketting, die versekering van die harmonie van belange onder links van die waardeketting en landbou-ontwikkeling met die bou van nuwe sogenaamde gebiede. (3) Om ondernemings herstruktureer, voortgaan vernuwing in staatsbesit besighede, en sterk ontwikkel private kinders. In parallel, moet elke onderneming self-herstrukturering onderneem om aan te pas by die tegnologiese en mark veranderinge ten einde produktiwiteit, gehalte en doeltreffendheid te verhoog. (4) Om meer aandag te skenk aan die plaaslike mark. Besighede moet die verspreidingsnetwerk van die binnelandse mark te ontwikkel ten einde die mark te domineer, gebruik dit as die basis vir verdere reik na die wêreld markte, uitvoer markte uit te brei en doeltreffend te ontgin die markte wat vrye handelsooreenkomste aan te sluit. (5) Om belegging meganisme aan te pas en die verhoging van belegging doeltreffendheid. Die Staat konsentreer belegging op die ontwikkeling van menslike hulpbronne en mees noodsaaklike sosio-ekonomiese infrastruktuur-projekte, op dieselfde tyd die mobilisering van hulpbronne van ekonomiese sektore vir ontwikkeling belegging. Belegging in die produksie van groot toegevoegde waarde produkte, ondersteunende bedrywe en diegene wat met behulp skoon tegnologie aan te moedig. Belegging in mynbedryf en nywerhede beset groot acreages van grond of die gebruik van 'n baie energie te beperk, en om 'n lae-tegnologie belegging projekte besoedeling van die omgewing te verwerp. Implementering van die inhoud van die bogenoemde herstrukturering vereis dat die verskuiwing van die groeimodel wat afhanklik is van toenemende belegging kapitaal, die ontginning van natuurlike hulpbronne en 'n lae-kwaliteit van menslike hulpbronne om die in-diepte groeimodel wat staatmaak op die toepassing van nuwe wetenskaplike en tegnologiese prestasies en die gebruik van ervare menslike hulpbron en moderne bestuur vaardigheid. Hierdie faktore is nou verwant aan mekaar en het 'n geïntegreerde impak en 'n deurslaggewende rol in die verhoging van die doeltreffendheid van kapitaal gebruik, verhoog produktiwiteit van arbeid en mededingendheid. Wetenskap en tegnologie is die deurslaggewende motief krag en die mens speel die sentrale rol wat bedink en wetenskap en tegnologie en uit te voer bestuursfunksies. Net moderne bestuursvaardighede te bring in die spel van die impak van die twee faktore. Die verandering van die groeimodel is 'n objektiewe vereiste van die ontwikkelingsproses, veral in die konteks van globalisering en kwaai mededinging, maar dit is onmoontlik om op te tree onder 'n mens se wens. Perseel en voorwaardes moet geskep word vir die verskuiwing proses. Hierdie perseel en voorwaardes is strategiese deurbrake. Dus, moet die eerste jaar van die komende strategiese tydperk fokus op die vestiging deurbrake en logies kombinasie wye skaal en in-diepte groei teenoor die in-diepte model. Ekonomiese herstrukturering en verandering van die groeimodel vereis dat die pogings van alle takke, owerhede op alle vlakke en die sakegemeenskap waarin die staat is verantwoordelik vir die weg baan en die verskaffing van hulp terwyl besighede is die onderwerp en die groot krag van die proses. Sosio-kultuur is 'n breë veld met interaktiewe verband inhoud en het 'n sterk invloed op die ekonomie, al die velde van die lewe, elke persoon en die hele gemeenskap. Kultuur vorm 'n waardestelsel van 'n nasie, skep 'n identiteit van 'n nasie en is 'n belangrike faktor in die ontwikkeling denke. President Ho Chi Minh gesê "kultuur verlig die pad vir mense". Die konsep strategie is daarop gemik om "die omvattende ontwikkeling van sosio-kulturele velde in harmonie met ekonomiese ontwikkeling, en die goeie hantering van die verhouding tussen ekonomie en kultuur tot kultuur te omskep in 'n ware geestelike grondslag vir die samelewing en 'n ontwikkeling dryfkrag." Die konsep strategie stel die vereiste van basiese en omvattende hervorming van die nasionale onderwys aan gehalte van die menslike hulpbron se verhoog. Dit is 'n hoogtepunt in die konsep-strategie, wat gerig is op die oorwinning van tekortkominge en swakhede en die skep van nuwe ontwikkelings in sosio-kulturele velde. Oor die afgelope jaar, het die party en die staat altyd aandag gegee aan die versekering van sosiale sekerheid en welsyn vir die mense met dokumente met regulasies oor 'n aantal konkrete beleide. Die konsep strategie skets 'n stelsel van 'n uniform en omvattende standpunte en beleid wat as 'n grondslag vir die ontwikkeling van 'n doeltreffende en volhoubare sekuriteit en welsyn stelsel maatskaplike sal dien. Manifesteer 'n volle bewustheid van die bedreiging van omgewingsbesoedeling, klimaatsverandering en stygende seevlak tot volhoubare ontwikkeling, die konsep strategie bied basiese rigtings en konkrete doelwitte met betrekking tot die beskerming van die omgewing en verbetering, beklemtoon die vereiste van beskerming van die omgewing in elke tak en ontwikkelingstrategie ligging en skema asook in elke projek, die bevordering van betrokkenheid die samelewing se beskerming van die omgewing en ontwikkeling omgewing dienste. Die konsep strategie lê klem op die implementering van programme om te gaan met klimaatsverandering, veral stygende seevlak, en die versnelling van die internasionale samewerking in hierdie globale probleem. 4. Die verhoging van die doeltreffendheid en effektiwiteit van die bestuur Staat Om die strategie met die bogenoemde inhoud suksesvol te implementeer, is onophoudelike pogings wat nodig is om die meganisme van die leierskap Party, die staat bestuur en mense se meesterskap te vervolmaak. Die konsep strategie manifesteer dieper bewustheid van die verband tussen drie komponente van die meganisme in die konteks van ons party is die enigste een hou krag en die bestaan ​​van 'n sosialistiese-wet regeer staat. Die Party speel die leidende rol terwyl die mense is die meesters; die Party verrig sy leierskap deur die Staat en deur die staat. In hierdie meganisme, die mense toevertrou die staat met die implementering van die bestuur mag met die basiese funksie van die skep van 'n omgewing vir die ontwikkeling en versorging van ontwikkeling. Dit is 'n moet om die versoek van die verbetering van die leierskap Party in die verhouding met die verhoging van die doeltreffendheid en effektiwiteit van die staat bestuur en bring in die spel se die mense reg om meesterschap stel. Die konsep strategie definieer funksies van bestuur en fasilitering van die ontwikkeling van die Staat se, die verhouding tussen die staat en die mark; stel 'oplossings vir die party se leierskap modes knap en verhoog die doeltreffendheid en effektiwiteit van staatsbestuur, en beklemtoon die vereiste van die totstandkoming van 'n rol speel die rol van die Viëtnam Vaderland Front, sosio-politieke organisasies en die mense se reg om bemeestering Party gebou en die staat konstruksie. Saam met die finalisering van instellings om demokrasie te oefen en die verhoging van direkte demokrasie, die konsep beklemtoon rol sosiale kritici en die verantwoordelikheid van verduideliking van die staat agentskappe op alle vlakke. Maatskaplike kritici en die verantwoordelikheid van verduideliking by te dra tot, vervolmaak beleid en die verhoging van bestuur en leierskap vermoë. III. Die skep van 'n sterk verandering in die eerste jaar van implementering van die strategie standpunte en oriëntasies die 2011-2020 strategie se moet ingesluit word in die 2011 sosio-ekonomiese ontwikkelingsplan. Die regering het berig en die Nasionale Vergadering 'n resolusie oor die 2011 sosio-ekonomiese ontwikkelingsplan wat volledig sit vorentoe teikens, take en groot oplossings aangeneem. Hier volg 'n belangrike take van 2011. 1. Die stabilisering makro-ekonomie en die beheer van inflasie Ons implementeer die 2011 sosio-ekonomiese ontwikkelingsplan in die konteks van 'n voorspelde stadiger groei van die wêreldekonomie, hoër kommoditeitspryse as 2010, die waarskynlike verspreiding van die openbare skuld krisis in die euro-sone, die devaluasie van die Amerikaanse dollar - die groot valuta in die internasionale betaling, en die styging in die goudprys wat belegging kanale sal verander en veroorsaak groot skommelinge in die internasionale finansiële markte. In die land in 2010, die ekonomie herstel en bereik 'n relatief hoë groeikoers (6,78 persent), uitvoere skerp toegeneem (25,5 persent), handelstekort verteenwoordig net 17,3 persent van die uitvoer-inkomste en tekorte in betalingsbalans is dramaties verminder. Maar die hoë inflasie en rentekoerse en die skommelinge van die wisselkoers het druk op makro-ekonomiese stabiliteit, veroorsaak probleme vir besigheid en produksie-aktiwiteite en gedreig volhoubare groei. In 2011, nodig pogings om te fokus op die bevordering van makro-ekonomiese stabiliteit en die beheer van inflasie wat word beskou as 'n belangrike taak. Die gaping tussen besparing en belegging moet verklein, moet onnodige projekte sny om hulpbronne aan projekte wat nuwe produksie en uitvoer vermoëns en noodsaaklike sosio-ekonomiese infrastruktuur fasiliteite, begroting oorbesteding en handelstekort skep konsentreer gesny en inflasie aan bande gelê. Die afgelope jaar 'n werklikheid bewys dat makro-beleid duidelike boodskappe ten einde die vertroue vir die mark te skep en maak oriëntasies vir besigheid en produksie-aktiwiteite moet dra. Dit is 'n moet om te werk nou volg die wêreld en plaaslike ekonomiese bewegings, verbeter voorspelling vermoë, maak aktiewe en skerp reaksies, sonder huiwering gebruik gereedskap monetêre beleid "onder die markbeginsels, die gebruik van administratiewe maatreëls beperk wanneer onnodige, verhoog doeltreffendheid die interbankmark in stabiliseer en die regulering van kapitaal bronne onder krediete organisasies, en nou kombineer finansiële beleid met monetêre beleid om die makro-ekonomie te stabiliseer en te beheer inflasie. Dit is nodig om te verhoog die monitering van die aktiwiteite van krediet organisasies, sekuriteite maatskappye, beleggingsfondse om te verseker eerlike sake-aktiwiteite en hou by veiligheidstandaarde. 2. Sterk begin die ekonomiese herstruktureringsproses en die verandering van die groeimodel Om te fokus op vervolmaak instellings en die skep van 'n gesonde land mark gebaseer op die beginsel dat die land is nasionale bate en belangrikste produksie materiaal boere. Die staat en die mense wat oorhandig die grondgebruiksregte moet diegene wat voordeel trek uit die oordrag van grondgebruiksregte. Dit is 'n basiese beginsel is om grond beleid en die mark te maak. Om die hervorming van ondernemings in staatsbesit (SOE's) te versnel. Hoewel die hervorming SOE is 'n inhoud van besigheid herstrukturering, dit is 'n toestand om 'n gelyke mededingende omgewing vir alle ekonomiese sektore te skep - 'n kriteria van die mark ekonomie. Die geaardheid en inhoud van die hervorming SOE is om die bespoediging van die ekwitisering en opknapping van die staat korporasies en groepe. Staat ekonomiese groepe en maatskappye moet fokus op belangrike gebiede van die nasionale ekonomie en verander van wat in verskeie velde om gespesialiseerde velde ten einde die herstrukturering beleid te implementeer. Hulle moet opknap en kreatiwiteit te bevorder, die verhoging van die doeltreffendheid en die skep van 'n lang termyn mededingendheid om deel te neem in die globale produksie netwerk en waardeketting. Dit is belangrik om staat ondernemings te plaas in die mededingende omgewing en stipuleer gehalte kriteria vir besigheid bedryf. Die opknapping van meganismes en organisasies moet gedoen word om die verantwoordelikheid en die effektiwiteit, doeltreffendheid van die bestuur Staat en die bestuur eienaars se vir SOE's in te samel. Verpligte ouditering meganisme geïmplementeer moet word en ouditering resultate moet openbaar gemaak word. In 2010, is dit 'n moet om sterk uit te voer die ondersteuning van nywerheidsontwikkeling program, oorweeg dit as 'n belangrike inhoud van die herstrukturering van die industriële produksie sektore. Dit is 'n dringende behoefte om die meganisme en beleid vir ontwikkeling en bestuur van die ondersteuning van die bedryf te verbeter. 'N Skakel moet geskep word tussen vervaardiging en montering ondernemings, plaaslike maatskappye en buitelandse beleggers in die kies en die ontwikkeling ondersteun bedryf in groepe op grond van die mark se behoefte en met die staat oriëntasies, met die fokus op 'n aantal van ingenieurswese produkte, elektriese en elektroniese toestelle en IT-produkte . Buitelandse beleggers word aangemoedig om te belê in die ontwikkeling van ondersteunende bedryf. Dit is nodig om sterk te ontwikkel hoë-waarde-toegevoegde dienste wat wydverspreide gevolge, soos toerisme, verspreiding, vervoer, logistiek en hawe dienste, ten einde voordeel te trek uit geo-ekonomiese posisie van die land se neem in die globale supply chain. Verbetering van die bestuur meganisme moet aangewend word om 'n gesonde ontwikkeling van finansiële dienste en Real Estate besigheid te versnel. Die nasionale IT ontwikkelingsprogram moet geïmplementeer word, met die doel om die draai Viëtnam in 'n IT-krag teen 2020. Pogings moet aangewend word om mense bewus te maak van die belangrike en strategiese rol van landbou in die nasionale industrialisering en modernisering proses, en om die implementering van die resolusie 7de Party Sentrale Komitee oor Landbou, boere en landelike gebiede. Dit is nodig om die implementering van die program op die bou van nuwe sogenaamde landelike gebiede te versnel.


No comments:

Post a Comment