Saturday, October 8, 2016

Ryg Wat Verhandelingsplatform

Thread: Wat verhandelingsplatform? Wat verhandelingsplatform? Ek is nuut in baba pitte maar voorheen verhandel behulp plus500. Maar ek is op soek na 'n meer tegniese platform met strenger versprei wat jou toelaat om die grafieke met verskillende modelle te ontleed. Ek is nuut in baba pitte maar voorheen verhandel behulp plus500. Welkom by die forum, Kannen. Plus500 is 'n makelaar, nie 'n platform. Soos die meeste makelaars, dit het 'n paar verskillende platforms beskikbaar. Ek is nie heeltemal duidelik of jy vra is vir makelaar aanbevelings (in welke geval dit is die plek om te lees en / of vra sou wees: forums. babypips / forex-makelaars /) of vir platform aanbevelings (in welke geval jy kan doen goed om hier te probeer: forums. babypips / handel-p - en-sagteware /).. Elkeen het hul eie indrukke van albei hierdie vrae, gevorm uit hul eie ervarings, oortuigings en houdings. Soms is dit meer nuttig en die moeite werd om te weet wat om te verhoed dat as wat om te kies. Vir 'n makelaar, kan ek raai & quot; Interaktiewe Brokers & quot ;, maar wat sake, in my opinie, is om maatskappye wat eintlik teenparty mark-makers voorgee om makelaars terwyl dit in werklikheid is hulle handel teen jou wees vermy, hou die ander kant van al jou handel posisies, terwyl dit ook die hou van jou gedeponeer fondse, met behulp van hul eie pryse, en beide maak en interpretasie van al die reëls jou ambagte, vir die eenvoudige en voor die hand liggend rede dat hierdie maatskappye het 'n direkte aansporing vir jou om geld te verloor. want dit is hoe hulle hul eie lewe. Vir 'n platform, kan ek raai NinjaTrader, maar meer belangrik sou ek jou aanraai om Meta Trader te vermy as jy kan, vir al die redes uiteengesit in hierdie pos.


No comments:

Post a Comment