Tuesday, October 18, 2016

Trading Strategie Met Behulp Van Macd

MACD BB dag handel MACD BB se gebruik in die dag handel is aan die gang vir 'n baie lang tyd. Daar is ton van die variasies van hierdie aanwyser gebruik word en maak nie saak hoe jy dit verander die basiese aanwyser die MACD se gebruik as 'n momentum aanwyser, asook 'n ondersteuning en weerstand aanwyser. Dit is een van die mees basiese aanwysers op die mark en gebruik word deur duisende van die handelaars. Die gebruik van die MACD vir Dag Trading is nie kompleks nie. MACD staan ​​vir bewegende gemiddelde konvergensie divergensie en ek sal nie in al die tegniese jargon waarom en hoe dit werk, maar ek sal jou vertel dat dit is baie effektief wanneer dit toegepas word om die dag handel die regte manier. Hierdie aanwyser is een van die primêre aspekte van my eie dag handel strategie. MACD lyne Daar is vier verskillende dele van 'n MACD aanwyser, is daar die BB se self, die lyn nul, en die Bollinger bands. Sedert ons dink aan die mark as 'n lopende op of af kan ons kyk na die momentum wanneer die MACD se bo die nul lyn en omgekeerd wanneer hulle onder die lyn nul. Hoe verder die bande is van die nul lyn hoe sterker is die mark is in daardie rigting. Die MACD aanwyser kan ook korreleer met die prys van 'n sekere voorraad of indeks om areas van swakheid, en selfs sterkte identifiseer. Daar is 'n konsep genaamd divergensie waar daar 'n verskil in beweging tussen prys en die MACD se dat baie effektief kan wees wanneer dit gekombineer met ander dag handel aanwysers. Ek het al met behulp van die MACD aanwyser vir naby aan tien jaar op my eie dag handel strategie. As jy belangstel in die leer hoe om dag handel net skiet vir my 'n e-pos Ek is altyd bereid om ander handelaars om te praat oor hul eie dag handel of selfs as hulle wil om te begin.


No comments:

Post a Comment