Sunday, October 16, 2016

Ondersteuning En Weerstand - Die Prys Aksie Story

Ondersteuning en weerstand Die prys Aksie Story | Forex Les Handelaars is so dikwels toegedraai in op soek na die beste prys aksie sein en die een kandelaar patroon wat gaan hulle hul rykdom wat hulle versuim om die sleutel tot die prys aksie handel besef te bring; Ondersteuning en weerstand. As 'n prys aksie handelaar nie die sleutel vlakke van ondersteuning en weerstand kan identifiseer op 'n grafiek, dan is alles anders hulle gaan 'n vermorsing van tyd wees. Daar is baie van die prys aksie opvoeders onderrig van hul studente hoe om net plek om die heel beste prys aksie inskrywing kers. Wat ek bedoel met hierdie is die handel mentors onderrig hul studente hoe om die laaste kers te identifiseer op die grafiek, maar nie die res van die prys aksie storie. 'N Voorbeeld van 'n inskrywing kers is 'n Pin Bar ommekeer. 'N PIN Bar ommekeer kan 'n baie kragtige prys aksie sein wees, maar slegs wanneer geplaas in die regte prys aksie storie. Wanneer die Pin Bar geplaas in die verkeerde storie kan dit 'n ramp wees en dit is waar ondersteuning en weerstand inkom. Lees Die prys Aksie Story Ondersteuning en weerstand te maak die prys aksie storie. Elke grafiek ons ​​kyk na ons sê 'n storie en dit is ons werk as handelaars om te leer wat dit vir ons vertel. Ons kan baie dinge uit 'n tabel soos leer: Is daar enige ondersteuning of weerstand sones? Is die prys wat sukkel om 'n sleutel areas te breek? Is die prys wat vars hoogtepunte of laagtepunte? Is die prys retracing na 'n gebied of belangstelling? Is die prys wat 'n ommekeer sein? Is die prys wat 'n voortsetting sein? Is die prys vas in 'n reeks of 'n boks? Het die prys net gebreek uit 'n reeks of boks gebied en kan nou ontplof hoër of laer? Die prys aksie storie is die belangrikste deel van 'n bedryf. Die inskrywing kers is slegs die laaste kers en slegs die bevestiging kers vir inskrywing vir 'n bedryf. As handelaars is om 'n handelsmerk te voer sonder enige kennis van wat die prys aksie storie is, is hulle erg belemmer hul kanse van 'n wen-handel. Byvoorbeeld; 'n PIN Bar verwerp 'n belangrike weerstandvlak wat met die tendens en dit het ruimte om handel te dryf in 'n baie groter kans om 'n wen-handel as 'n ander Pin Bar dat die handelaar 'n idee wat die prys aksie storie is het nie. Bak 'n koek | Maak wen ambagte Baie soos 'n koek bak, maak wen ambagte is oor die byvoeging van meer en meer en lae en meng dit alles saam. As jy 'n koek en jy sit net een bestanddeel in die koek en meng dit saam jou koek dit gaan redelik vaal proe koek wees. Dit is presies dieselfde met verhandelingsprys aksie seine en werk met die prys aksie storie. Jy moet die lae soveel gehalte bestanddele by te voeg en meng as wat jy kan om die beste produk te maak. As jy net gaan een inskrywing kers handel op sigself, dan is jou kanse om 'n wen-handel op sigself is nie gaan groot wees. As daarenteen jy handel wat toegang kers met ander lae soos in 'n sterk tendens, 'n belangrike ondersteuning of weerstand vlak, op 'n belangrike swaai punt en 'n kritiese Fibonacci vlak dan met die bykomende lae samevloeiing jou handel gaan 'n baie beter prys aksie storie en 'n veel het n hoë waarskynlikheid van 'n wen-handel. Belangrike Nota: ondersteuning en weerstand is nie perfek reguit lyne. Hulle is vlakke, gebiede of sones Die belangrikste deel van enige grafiek, in enige mark is die horisontale ondersteuning en weerstand vlakke. Die ondersteuning en weerstand vlakke wat prys aksie handelaars neem hul ambagte van is veel belangriker as seine wat hulle gebruik om die ambagte te voer. Dit is iets wat handelaars 'n lang tyd om hul koppe rond kan neem, maar dit is baie belangrik wat hulle doen. Die inskrywing sein wat handelaars gebruik om die mark te betree is net die laaste een kers. Die ondersteuning of weerstand is baie kerse wat reeds bewys deur die mark in die meeste gevalle baie keer vantevore. Die rede waarom dit so noodsaaklik dat handelaars handel van sleutel ondersteuning en weerstand gebied is omdat hulle handel met die res van die mark. Wanneer die handel van 'n sleutel ondersteuning of weerstand vlak 'n handelaar kan handel op die regte kant van die mark met die volle krag van die mark agter hulle as hulle die regte vlak opgetel, en dit is waarom dit is van kardinale belang voordat ooit op soek na enige prys aksie seine die handelaar se eerste bestek vir hul belangrike vlakke. Baie handelaars egter gaan dit terug voor d. w.z .; Hulle kyk vir prys aksie inskrywing seine en dan kyk vir hul ondersteuning en weerstand vlakke, maar dit is geneig om verstand truuks te skep. Wanneer gaan oor dit op hierdie manier wat geneig is om te gebeur, is die handelaar sal 'n inskrywing sein byvoorbeeld vind 'n geteister bar en dan sal die gees begin om truuks soos speel; Dit sal ondersteuning / weerstand te vind waar daar is niemand om die handelaar te kry in die handel, dit sal die handelaar die neiging is in hul guns te oortuig selfs al is dit duidelik is nie of dit sal ander vreemde redes en verskonings te kry in die handel soos vind as 'n ewekansige Fibonacci vlakke soos 69,99% byvoorbeeld ... Die beste manier om dit te voorkom en om ook te hou handel eenvoudige is om die sleutel vlakke eerste identifiseer. Nadat jy jou daaglikse kaarte opstel, gaan deur hulle te identifiseer jou sleutel ondersteuning en weerstand vlakke. Onder sal ek vinnig dek die eenvoudige roetine met hoe jy dit moet doen op 'n basiese handleiding. Nasien ondersteuning en weerstand Tutorial Net soos alles in die handel die beste manier om ondersteuning en weerstand te merk is om dit eenvoudig te hou. Daar is so baie maniere om alles in Forex doen en daar is ook so baie mense wat vir jou vertel hoe om dit te doen. In my handel hoe langer ek gaan hoe meer besef ek eenvoudiger is regtig die beste. Daily Charts Al my kaarte ingestel is op 'n daaglikse skedule en my grafiek analise is nou uitgevoer word op 'n MT5 platform. Die rede waarom ek hardloop dinge op hierdie manier is sodat ek kan maklik oorskakel van 'n daaglikse skedule reguit af na 'n 4hr / 8hr / 12u grafiek of enige ander tyd en al my ondersteuning en weerstand lyne. Dit is nie beskikbaar met MT4. Terwyl met MT4 Ek kan bring enige tyd wat ek wil, ek moet 'n nuwe aparte grafiek bring en verloor al my vlakke, terwyl met MT5 Ek kan net moeiteloos flick deur enige tydraamwerk Ek hou van die behoud van dieselfde vlakke. Hoekom ek moet dit sal hieronder verduidelik word. Op 'n Sondagaand gaan ek deur my kaarte en let op my ondersteuning en weerstand vlakke op my daaglikse kaarte. Ek kyk weekliks sowat 40 of so pare. Dit sluit in Forex en indekse. Die vlakke Ek merk sluit enige vlakke Ek kan soek vir die prys om terug te skuif na vir enige handel geleenthede of enige breakouts ek kan soek vir verhandeling, ens Slegs twee vlakke Ek merk net twee ondersteuning en weerstand vlakke op enige een grafiek. Ek kan nooit verstaan ​​die kaarte wat jy sien op die internet met 20 ondersteuning en weerstand lyne regoor hulle oral gaan. Die basiese reël is; Ek het 'n reël hierbo prys en een hieronder en as prys breek deur middel van een van hulle, toe ek weer onder die loep en merk die nuwe vlak. Daar is eenvoudig geen behoefte om te mors 'n hele grafiek met 'n klomp van die gemors en verberg die belangrikste deel van die grafiek; Die prys aksie. Trading Intra-dag Seine van Daily Gemerkte Vlakke Dit is 'n belangrike reël en sal 'n baie handelaars te verhoed om in die moeilikheid met hulle handel inskrywings. Hoe kleiner die tyd die handelaar beweeg af na die meer ondersteuning en weerstand vlakke hulle gaan begin sien en ook die minder belangrike ondersteuning en weerstand vlakke gaan word. Dit is die rede waarom die nasien ondersteuning en weerstand vlakke op die daaglikse grafiek en dan met behulp van hierdie vlakke om handel te dryf uit oor alle tydperke kan handelaars te help om altyd handel van groot gebiede op die kaarte. In plaas daarvan om af te skuif na die 4hr grafiek en op soek na ondersteuning en weerstand vlakke om handel te dryf uit, handelaars is veel beter daaraan toe gaan om hul daaglikse skedule en eerste identifisering hul sleutel vlakke en dan beweeg na hul intraday grafiek om lokoprys aksie seine by die sleutel daaglikse vlak. Doen dit op hierdie manier verseker dat die handelaar is nog steeds in ambagte op belangrike daaglikse ondersteuning en weerstand vlakke en nie in die middel van no-man's land op die intraday kaarte wat gevaarlik kan wees vir intraday ambagte veral. voorbeeld Charts Hier is 'n daaglikse skedule met twee vlakke gemerk. Jy sal sien 'n vlak bo en die ander onder die prys. Hierdie vlakke is die twee mees voor die hand liggend ondersteuning en weerstand vlakke in hierdie mark wat prys sal hê om deur te beweeg na óf hoër of laer beweeg. Dit is beide sleutel ondersteuning en weerstand gebied. Nadat gemerk hierdie belangrike vlakke op die daaglikse grafiek Ek kan nou verskuif na die 4hr of enige intraday grafiek en vertrou om handel te dryf met die wete dat ek sal handel van sleutel vlakke so lank as ek handel van hierdie dieselfde sleutel daaglikse vlakke. Die onderstaande voorbeeld grafiek is dieselfde paar soos hierbo met dieselfde vlakke. maar nou op die 4hr tyd raam. Hierdie grafiek dui die sleutel vlakke en wys dat hulle nog meer gerespekteerde op die onderste tydraamwerk grafiek. 'N Belangrike rede vir die handel op hierdie manier en handel intraday seine van daaglikse gemerk vlakke is om handelaars uit geen mans die land te hou. Wat dit beteken is; nie om in ambagte van swing hoogtepunte en nie by swing laagtepunte, maar in die middel. Dit is gestop wanneer die handel van sleutel daaglikse vlakke. Jy sal sien op die 4hr grafiek hieronder die groot ondersteuning en weerstand vlakke is albei op die hoë en die lae en hulle is nie in tussen al dan nie in die geen man se land. Handelaars wat nie handel op hierdie manier loop die risiko om blare om hul 4hr grafiek en handel van enige ondersteuning of weerstand vlak en kan kry wat vasgevang is in hierdie middelste gebied wat die gevaarsone. Dieselfde proses kan gebruik word om handel te dryf op 'n intra-dag tyd of dit handel oor die 8hr, 6hr, 4hr, 2 u, 1 uur of selfs laer. As jy op soek is na vir meer inligting oor ondersteuning en weerstand daar is nog 'n les wat hier te vinde: Hoe om ondersteuning Mark en Weerstand Jy kan ook 'n video wat gaan in diepte oor die prys aksie storie hier kyk: Hier is oor die prys Aksie Story Ek hoop jy leer deur middel van hierdie artikels en video's en begin om dit alles saam in jou eie handel sit. As jy wil hê dat jou handel te neem na die volgende vlak en leer meer gevorderde prys aksie konsepte soos tempo en voortsetting handel kyk na ons prys aksie natuurlik bladsy hier. Indien u enige vrae oor enigiets wat jy kan hier kontak my. Veilige handel en al die sukses, Ondersteuning en weerstand Die prys Aksie Story | Forex Les Laaste wysiging: 19 Mei 2014 deur Johnathon Fox


No comments:

Post a Comment